S.A. „CET-Nord”
0231 91-000

Noutăți

1946 de apeluri preluate în primul semestru

1946 de consumatori s-au adresat de la începutul anului curent la Call Сentru CET-Nord SA prin intermediul liniei telefonice unice  0 231 91 000.

Obiectivul primordial al Centrului este facilitarea relațiilor dintre furnizor și consumator  în vederea soluționării operative a dificultăților și adresărilor ce apar. 

 Potrivit raportului de activitate al Call Сentru-lui din cadrul întreprinderii, 487 de interpelări au avut ca subiect achitarea prin intermediul aplicațiilor electronice.

1796 din subiectele abordate au fost soluționate în timpul discuției cu operatorii Call Centru-lui. Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut numărul apelurilor recepționate de Call Centru a crescut cu 30 %.

Tindem continuu să oferim clienților o deservire rapidă și calitativă, de aceea specialiștii CET-Nord SA sunt disponibili 24 din 24 pentru soluționarea defecțiunilor tehnice și ajutor în situații de urgență.