S.A. „CET-Nord”
0231 91-000

Consumatorii din Bălți au primit consultanță de la reprezentanții ANRE și CNA

La data de 28 septembrie, consumatorii din Bălți au putut primi consultanță de la specialiștii Agenției Naționale pentru Reglementare în Energetică și reprezentanții Centrului Național Anticorupție în cadrul unui centru mobil de consultanță amenajat în preajma întreprinderii „CET-Nord” SA, principalul furnizor de energie termică din Bălți.

Activitatea s-a desfășurat în cadrul Campaniei de informare a consumatorilor prin promovarea standardelor de integritate și anticorupție în sectoarele reglementate de ANRE, inițiată în parteneriat cu Centrul Național Anticorupție (CNA).

Pe parcursul zilei, consumatorii au primit consultanță de la specialiștii Agenției Naționale pentru Reglementare în Energetică și reprezentanții Centrului Național Anticorupție. Cele mai frecvente întrebări pe care le-au adresat oamenii s-au referit la procedura de deconectare de la sistemul centralizat de încălzire și facturarea serviciului prestat.

ANRE şi CNA desfășoară o campanie de informare a consumatorilor

„CET-Nord” SA vă informează că Agenția Națională pentru Reglementare în Energetică, în parteneriat cu Centrul Național de Anticorupție a inițiat o campanie de informare a consumatorilor și promovarea standardelor de integritate și anticorupție. 

La Bălți consumatorii se vor putea întâlni cu reprezentanții ANRE și CNA pe data de 28 septembrie 2020, între orele 10.00 - 16.00 la intrarea în sediul „CET-Nord” SA.

Scopul acestei campanii este de a oferi cetățenilor consultații privind soluționarea problemelor care apar între prestatorii de servicii și consumatori, inclusiv denunțarea actelor de comportament corupțional manifestate de către angajații „CET-Nord” SA.  

Cantina „CET-Nord” SA. O privire din interior

Cantina „CET-Nord” SA și-a deschis ușile pentru consumatori. Toți doritorii sunt așteptați de luni până vineri, între orele 11.00 și 14.00.   

Cantina întreprinderii „CET-Nord” SA este situată pe strada Ștefan cel Mare nr. 168, la stânga intrării centrale. În fiecare zi, această unitate de alimentație publică deservește 100-120 de clienți, printre care se numără atât angajați ai întreprinderii, cât și oameni care caută mâncare gustoasă și sănătoasă la un preț bun.

Mai mult, pe parcursul săptămânii locuitorii orașului Bălți pot beneficia și de serviciile de catering prestate de cantina CET-Nord. Printre clienții noștri care se bucură deja de acest serviciu este un lanț de farmacii din oraș.

Grija și respectul față de clienți sunt definite de controlul, în mai multe etape, a calității bucatelor preparate. Produsele sunt achiziționate din cele mai mari rețele de magazine din țară, fapt care vorbește despre certificarea și prospețimea lor. Bucatele sunt pregătite cu echipamente specializate, prelucrarea tacâmurilor și a vaselor trece printr-un ciclu complet de curățare sanitară. Cantina CET-Nord s-a făcut remarcată prin curățenia spațiilor, acuratețea personalului de serviciu și prețurile rezonabile.

Interviu cu ANDREI PASCARI - Şeful Secţiei Mentenanță Rețele Termice

 

  1. Știm că activați de multă vreme în întreprinderea „CET-Nord” SA. De câți ani lucrați aici?
  • La „CET-Nord” SA lucrez din anul 2000. Ați spus că e multă vreme și v-ați mirat că sunt tocmai douăzeci de ani, dar eu trebuie să vă mărturisesc că nici nu știu când a trecut timpul. Nici nu l-am simțit.
  1. Atunci vă rog să ne spuneți cum ați ajuns să lucrați la „CET-Nord” SA și cum ați reușit să încununați acești ani cu ușurința despre care vorbiți?
  • Eu am intrat în câmpul muncii în luna aprilie a anului 1983. De atunci mă ocup de rețelele termice. A fost o alegere, să știți. Am intrat în sistem, mi-am ales direcția și nu m-am abătut de la ea. Cred că mai degrabă am fost adus aici. Eu, de fapt, am urmat rețelele termice. În anul 2000, către SA „CET-Nord” a fost transmis Sectorul Rețelelor Termice Bălţi.

DIN PRIMA SURSĂ: INTERVIU CU IGOR SAVIN, DIRECTOR TEHNIC AL „CET-Nord” SA

  1. Dacă ar fi să Vă autocaracterizați prin cinci cuvinte, care ar fi acestea?

Pe o persoană în funcție de conducere trebuie să o caracterizeze faptele, iar aprecierile trebuie să vină din partea colegilor, subalternilor și a conducerii. Un lucru pot spune, tot timpul am căutat să fiu corect în raport cu toți cei cu care am colaborat.

  1. „CET-Nord” SA trece printr-un proces de modernizare și eficientizare. Ce presupune acest proces și care vor fi avantajele lui pentru întreprindere și locuitorii din Bălți?

Fără modernizare nu este viitor, nu vom putea concura în condițiile economiei de piață dacă nu vom eficientiza activitatea, nu vom crește randamentul și calitatea în procesul de producere pentru a furniza un serviciu concurabil pe piață.

Convocarea Adunării Generale extraordinare a acționarilor „CET-Nord” SA

Societatea pe Acțiuni „CET-Nord” (mun. Bălți, str. Ștefan cel Mare, 168)

În temeiul deciziei Consiliului SA „CET-Nord” (Proces-verbal nr. 4 din 23.07.2020) anunță convocarea Adunării Generale extraordinară a acționarilor, prin corespondență, la data de 14 august 2020, orele 14:00 pe adresa: mun. Bălți, str. Ștefan cel Mare, 168, Sala de protocol al Societății.

 ORDINEA DE ZI A ADUNĂRII:

  1. Cu privire la confirmarea societății de audit pentru efectuarea auditului obligatoriu ordinar și stabilirea cuantumului retribuției serviciilor.
  2. Cu privire la aprobarea Raportului de activitate pentru anul 2019 a Comitetului de Audit. 

Lista acționarilor cu dreptul de participare la Adunarea Generală extraordinară este întocmită conform situației la data de 27.07.2020.

Acționarii/reprezentanții lor vor avea posibilitatea să facă cunoștință cu materialele pentru ordinea de zi a Adunării Generale extraordinare, începând cu 03.08.2020 până la 14.08.2020, în zilele lucrătoare, de la orele 07:30 până la 16:00, în incinta societății, biroul nr. 308, precum prin expedierea acestora pe adresa electronică, cu cel puțin10 zile înainte de ținerea Adunării.

Acționarii vor prezenta buletinul de identitate, iar reprezentanții acestora și procura perfectată în modul stabilit de legislație.